Livrare si plata
Livrarea Produselor - papetarie birotica |
Produsele comandate se pot livra in toata tara, indiferent de locatia unde va aflati. Produsele vor fi livrate in ambalajul original al producatorilor si vor ajunge la destinatie in conditii optime. Orice produs care ajunge deteriorat la destinatie, fie din vina transportatorului sau a furnizorului, poate fi returnat pentru a fi schimbat.I Returul produselor Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. |
Livrarea comenzilor in Bucuresti si Ilfov |
Livrarile se fac atat prin curieri proprii cat si prin distributia FanCurier, dupa cum urmeaza: GRATUIT la sediul dumneavoastra - daca valoarea (fara TVA) depaseste 200 lei; Cost transport 20 lei (fara TVA) - daca valoarea (fara TVA) este mai mica de 200 lei. |
Livrarea comenzilor in afara Bucurestiului |
Livrarile in afara Bucurestiului se fac prin reteaua de distributie a FanCurier dupa cum urmeaza: Se percepe o taxa de 11.5 lei + tva pentru primul kilogram iar pentru kilogramele suplimentare tariful este de 0.8 lei + tva/kilogram; Pentru localitatile care nu se afla in reteaua de distributie FanCurier se calculeaza un cost suplimetar pe km (0,8 lei/km fara TVA), in functie de distanta pana la cel mai apropiat oras din lista. Daca preferati o alta modalitate de transport va rugam sa va exprimati preferinta si veti definitiva detaliile impreuna cu un reprezentant al firmei noastre. In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare se masoara din momentul intrarii intregii sume in contul firmei noastre. Indiferent de modalitatea livrarii va rugam sa va asigurati ca ati primit documentele corespunzatoare fara de care asigurarea garantiei nu se poate realiza. Orice neconcordanta sau omisiune sesizata de beneficiar in privinta documentelor intocmite de departamentul nostru de vanzari fata de conditiile discutate anterior cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate, vor trebui communicate in scris, pe orice cale in maxim doua zile calendaristice de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept. |
II. Modalitati de plata |
ExpertBirotica va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
|
Compania EMAGBIROTICA isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite un avans inainte de livrarea marfii. |